Blogger news

Monday 21 September 2015

Tag:

Baju Muslimah Murah A114

Baju Muslimah Murah A114

Baju Muslimah Murah A114



Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Jabatan Peguam Negara tidak akan takut sebarang ancaman terhadap mana-mana pegawainya berdasarkan pembunuhan Timbalan Pendakwa Raya Kevin Morais.

"Jabatan Peguam Negara tidak akan gentar Baju Muslimah Murah A114 dengan perbuatan pengecut dan ugutan terhadap mana-mana pegawai-pegawainya.

"Kedaulatan undang-undang tidak boleh dibenarkan untuk terjejas sekiranya Malaysia ingin menegakkan demokrasi berparlimen," kata Peguam Negara dalam satu kenyataan yang dikeluarkan malam tadi.

Badan reput Morais 'ditemui Baju Muslimah Murah A114 disimen dalam drum minyak, yang telah dibuang ke dalam kawasan paya berhampiran SJKC Chee Wen di Subang Jaya pada hari Rabu.

Seorang doktor tentera berusia 52 tahun itu dipercayai telah mengupah beberapa orang untuk menculik dan membunuh Morais, yang terlibat dalam pendakwaan kes rasuah RM700,000 terhadapnya.

Pejabat Peguam Negara berkata ia mahu keadilan dan kebertanggungjawaban dalam kematian Morais.

"Sementara menghormati pengasingan fungsi Baju Muslimah Murah A114 antara penyiasat dan pendakwa, kami menggesa pihak polis untuk menyiasat dengan teliti bagi membolehkan penjenayah ke dikenal pasti, yang ditemui dan didakwa sehingga ke tahap sepenuhnya undang-undang.

"Ini adalah yang paling kurang yang Chambers berhutang salah satu sendiri, seseorang pegawai yang telah berkhidmat kepada negara dengan bangganya, profesional dan dengan dedikasi yang lengkap dan komitmen di rumah dan di luar negara.

"Morais benar-benar melambangkan pepatah ' Baju Muslimah Murah A114 mendakwa tanpa rasa takut dan pilih kasih' di seluruh, kerjayanya terkenal panjang," katanya.

Pejabat Peguam Negara berkata ia dilanjutkan ucapan takziah kepada keluarga Morais pada pemergian beliau dalam perjalanan menjalankan tugas rasmi "dalam menegakkan keadilan dan kedaulatan undang-undang."

Ia berkata ia adalah satu Baju Muslimah Murah A114 kehilangan amat dirasai bagi AG kedua-dua profesional dan peribadi untuk rakan-rakan dan rakan-rakan Morais.

"Morais akan sentiasa dikenang oleh Jabatan rakan-rakannya.

"Dia juga akan sentiasa diingati lebih mesra dengan semua orang-orang yang hidupnya dia telah menyentuh di jalan yg tak dpt ditiru sendiri.


"Pegawai-pegawai Kanan Jabatan Peguam Baju Muslimah Murah A114 Negara dan juga rakan-rakan Morais 'dalam Kamar telah bersama keluarganya pada masa yang sukar ini untuk memberikan mereka sokongan dan bantuan di mana mungkin," katanya.

About kedaionlinemy

Hi, My Name is Hafeez. I am a webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 comments:

Post a Comment

 

Ads