Blogger news

Tuesday 27 October 2015

Tag:

Baju Muslimah Remaja Comel A121

Baju Muslimah Remaja Comel A121

Baju Muslimah Remaja Comel A121



Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

(,) Program Baju Muslimah Remaja Comel A121 bekalan perancangan program bekalan, pelarasan pembekalan dengan penggunaan Gumber dan pengeluaran, kesedaran tentang cara penggunaan bahan dan gistern maklum balas penggunaan yang dilaksanakan akan dapat membantu pembinaan semasa pengurusan item ini ketika pembinaan pengurus .dijalankan nanti. (d) Pembaziran ' Penentuan kaedah pengawalan pembaziran, simpanan kontingensi bahan akan memastikan bahan dan komponen digunakan dengan berkesan. . Pembaziran serta nilainya dan kefahaman antara pembaziran dengan keuntungan Baju Muslimah Remaja Comel A121 hendaklah dimaklumkan kepada pekerja dan subkontraktor; mungkin skim insentif perlu diwujudkan. Sistem maklum balas pembaziran dengan segera dari segi kualiti binaan dan kerosakan akan membantu mengawasi pembinaan nanti. Dengan itu, pembaziran mestilah dielakkan, jadualkan kontingensi bahan sekiranya dijangkakan akan berlaku pembaziran yang melebihi had.
V. Kewangan
Jadual 3.4(e) dan penerangan berikutnya menjelaskan cara kewangan pembinaan dapat diuruskan.
(a) Kem udahan kredit
Perancangan aliran tunai perlu dilakukan supaya kekurangan dalam aliran akan dapat diselaraskan dengan kemudahan kredit. Pelarasan aliran tunai yang optimum didasarkan kepada keperluan pengeluaran dan sumber pembinaan. Di samping itu perlu dipastikan yang objektif firma berkenaan dengan kos dan keuntungan juga diambil kira. Sistem kewangan dan peraturan perakaunan yang berkesan juga perlu diwujudkan.
(b) Pengeluaran Perkara-perkara Baju Muslimah Remaja Comel A121 berikut perlu ditentukan, iaitu perancangan pendapatan dan kebarangkaliannya, iaitu sama ada jangkaan pendapatan melalui proses pengeluaran di tapak binaan akan didapati pada masanya ataupun lewat. Masa yang berkesan untuk kemasukan aliran kewangan dan kos yang sudah ditanggung perlu ditentukan. Dengan itu tuntutan bayaran kemajuan perlu
Pengurusan Prapembinaan I 75



About kedaionlinemy

Hi, My Name is Hafeez. I am a webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 comments:

Post a Comment

 

Ads